Почались підрахунки витрат за весь рік і особисто я зіткнувся з такою проблемою: приміщення нотаріальної контори орендоване рахунки по оплаті комунальних послуг виписуються на власника приміщення, хоча фактично сплачую я і в договорі оренди це зазначено, але в податковій дані витрати вважають необгрунтованими, так як прізвище не моє, довго промучився поки не натрапив на лист МЮУ №31-35/20, якщо кому потрібно ось посилання http://www.uapravo.net/data/base12/ukr12845.htm
Лист - єдиний перелік витрат,пов'язаних з організацією роботи ПН
Страница: 1
Сообщений 1 страница 2 из 2
Поделиться22008-12-22 16:35:56
У мого патрона також виникло питання при формувані річного звіту: "договір про зміни до договору" в остаточній цифрі потрібно віднести до договорів чи до інших нотаріальних дій?
Страница: 1