Даний форум намагається створити один ентузіаст, який не ставить за мету отримання якогось прибутку чи інши благ, а лише намагається організувати обмін інформацією між досить вузькою групою професіоналів.

Форум нотаріусів

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум нотаріусів » Спілкування нотаріусів » Лист - єдиний перелік витрат,пов'язаних з організацією роботи ПН


Лист - єдиний перелік витрат,пов'язаних з організацією роботи ПН

Сообщений 1 страница 2 из 2

1

Почались підрахунки витрат за весь рік і особисто я зіткнувся з такою проблемою: приміщення нотаріальної контори орендоване рахунки по оплаті комунальних послуг виписуються на власника приміщення, хоча фактично сплачую я і в договорі оренди це зазначено, але в податковій дані витрати вважають необгрунтованими, так як прізвище не моє, довго промучився поки не натрапив на лист МЮУ №31-35/20, якщо кому потрібно ось посилання http://www.uapravo.net/data/base12/ukr12845.htm

0

2

У мого патрона також виникло питання при формувані річного звіту: "договір про зміни до договору" в остаточній цифрі потрібно віднести до договорів чи до інших нотаріальних дій?

0


Вы здесь » Форум нотаріусів » Спілкування нотаріусів » Лист - єдиний перелік витрат,пов'язаних з організацією роботи ПН


Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно